Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 08 mai 23, 11:15
Endret: 08 mai 23, 12:46
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg synes også gårsdagens kamp var skuffende. Jeg synes videre at vi har skuffet hjemme i de tre kampene vi har spilt. Imildertid synes jeg vi har vært gode borte og den kyniske taktikken har gitt poeng. " Å starte bakfra" når man skal bygge opp et lag er jo en kjent taktikk. Kan vi bruke Lillestrøm som eksempel kom de til Obos med ny trener og langt fra noen champagne, spesiellt i starten på sesongen. Nå vil jeg si at de er et mønsterbruk og det med samme trener. 

Vi får håpe du har rett.

Når du bruker LSK som eksempel, så er det også en historie fra (husker ikke helt eksakt når) da de var blant topplagene i serien, men lå og forsvarte seg, og kun scoret på dødball. De byttet trener, ikke fordi resultatene utelble, men fordi ingen kom for å se på. 

Edit:

Jeg tror tabellposisjonen bidrar til tålmodigheten hos mange:

Vi er altså på 4 plass, 10 poeng, 3 poeng bak lederen og 6 poeng til nedrykk.

I fjor etter 6 runder, 5 plass, 11 poeng, 5 poeng bak lederen, men hele 9 poeng foran nedrykk


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340