Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5403

Lagt til: 05 mai 23, 21:55

Vi har ikke møtt Skeid så mange ganger i seriesammenheng. De siste tjue årene har vi kun møtt de sels ganger. I 2003 tapte vi 4-0 borte men vant 2-0 hjemme. Etter det må vi så langt fram til 2020 for neste gang vi møtte dem i seriesammenheng. Da fikk vi en heldig hjemmeseier tidlig i sesongen, mens spilte uavgjort borte. I fjor også ble det seier hjemme og uavgjort borte.

Stray Molde har jeg sansen for, så jeg skulle gjerne se han inn for Tage. Synes Tage alltid er usikker med ballen i beina og der er Molde bedre. Kommer Molde inn, regner jeg i tilfelle med at han tar venstre stopperplass og Björkström flyttes over på høyre.

På topp må Alba vrakes. Da har vi ikke så veldig mange alternativer enn Drage og Bjartalid. Ettersom Drage ble hjemme for å hvile sist, regner med at han starter mot Skeid. Så får Bjartalid enda en kamp på benken.

På midtbanen regner jeg med at Metcalfe plasseres på benken for å rotere på spillerne. Perfekt for Maden å ta den plassen og mye bedre enn rollen han hadde mot Brynes sist.

Dessverre blir det ingen kamp på stadion for min del, for første gang siden 2008.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340