Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 23 okt 22, 16:29

Jeg har noe negativt og noe positivt etter gårsdagen. I god stil så starter jeg med det negative først:

- Plankehaugen / Supras / Yngre Bølgen Fredrikstad / Sørsia har sesongens desidert beste kamp å kunne vise seg frem på, både lydmessig og visuelt men kjører lite TIFO, kjører noe røyk (som av alle ting er oransj. Jeg kan forstå at man kanskje ikke ønsker rød/hvit med Brann... men man viker ikke på hjemmebane når det kommer til farger). Det er dessverre årets svakeste lydmessig, det gjør meg lei meg. Mye fordi markedsføringen rundt kampen har gitt meg inntrykk av at det satses. Det blir jo bare tydeligere at den interne konflikten i supportermiljøet må ryddes i.

- dommeren.... makan til inkonsekvent og tullete dømming. Majoriteten av dømmingen bærte tydelig preg av at dommeren la stor vekt på hvor disse to lagene lå på tabellen og ingenting som han gjorde skulle motbevise det.. at ikke "Crone" fikk gult kort tidligere sier egentlig ALT.

positive:

Jeg synes sportslig at dette var en av de bedre kampene vi har hatt. Jada, Brann var definitivt bedre og ingenting med resultatet som løy... men Brann er per dags dato en langt bedre (sportslig og økonomisk)  klubb enn hva FFK er. Men likevel var FFK tidvis en trussel og Betten som jeg har mislikt hele sesongen hadde sin desidert beste kamp i FFK-trøya. 
 

Nå er vi ferdig for i år. Nå kan det og burde det bygges klubb, og under klubb mener jeg engasjement og entusiasme. F-b kan gjøre oss alle en tjeneste og deaktivere kommentarfeltet for makan til oppgulp mot ALT skal man lete lenge etter (eller dra på stadion med noen av de som kommenterer fra tribunene etter mangeårig utdannelse som sofa-manager).

 

god jul! Sesongkort fornyes uansett.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340