Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 06 okt 22, 09:53
Endret: 06 okt 22, 09:54
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg husker godt Høgmo kom og optimismen var tilbake med en gang. Jeg husker også at han aldri klarte å få oss opp fra Post Nord og at vi slet med at unge spillere ikke tok noe særlig nye steg. Jeg vet ikke om det hadde hjulpet hvis han ikke hadde stukket av så tidlig. Slik vi har det nå har jo klubben lykkes med unge spillere, men de to beste ble solgt og vi har hatt en sesong preget av skader på vikige spillere. Jeg tenker vi kunne kjempet om 6. plass hvis det ikke hadde vært for skader på Kjeldsrud Johansen/Aukand/Drage/Alba. 

Jeg mener det vi trenger nå er en hovedtrener som gis tid og tolmodighet.

Enig.

Den nye daglig lederen har rukket å si mye rart siden han tiltrådte, men en ting skal han ha rett i. Ser du på "budsjett tabellen" så lyver ikke den. Dvs, den kan gjøre det en sesong, men ikke over tid. I fjor overpresterte vi til de grader, og i år ligger vi ca på, eller litt under, par. Da er det jo egentlig betimelig å spørre seg hvorfor Bummen fikk sparken?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340