Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 25 aug 22, 21:18

*sukk*

Det dramaet rundt det ståfeltet på stadion tar aldri slutt. En skulle tro det var mulig å samles som supportere å følge med på kampen og støtte laget... og drite i alt som har med hudfarge etc.. Kanskje en gang i fremtiden når jeg har blitt pensjonist så blir det bra? 

Er det SEW som nekter å følge opp? Er det Heier? Er det andre? Det kan jo ikke være slik når man omsider klarer å rydde litt opp i supportermiljøet at man lar ugresset vokse i det som ellers burde bli en fin hage (merkes det at jeg har blitt eldre med analogiene mine sammenlignet med fra 15 år siden? haha).

Forøvrig er det helt hysterisk tragisk dette med klistremerkenekt. Det er en relativt harmløs greie sammenlignet med veldig mye annet som alle supportgrupperinger gjør, jeg hadde med meg kompis som nyter fotball generelt (ikke FFK) som hadde med seg klistremerker som han fint fikk plassert på "tribunen" under Kåffa-kampen.

 

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340