Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 29 jul 22, 10:55

Jeg leser og innser at jeg skal være glad jeg var på en kort Tysklandstur onsdag og i går, og ikke fikk vært til stede. Jeg hadde antagelig kjørt av veien i svartsinne på vei hjem.

Prestasjonene i år er altså så utrolig variable at vi er i ferd med å bli prototypen på et OBOS-ligalag. På en god dag grisebanker vi gode lag (dvs, Sandnes-Ulf var vel ikke i tidenes beste form da vi slo dem 4-0, men de er jo gode nå) og på dårlige dager får vi pryl av midt-på-tabellen-lag som Raufoss, eller sliter med å slå bunnlagene.

Første halvdel av årets sesong har egentlig minnet mye om siste del av forrige sesong. Gjennomsnittsnivået et stykke under de beste, enkeltkamper som er betydelig bedre, og noen (dvs litt for mange) kamper som er helt under båten.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340