Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 25 apr 22, 10:21

Ny mandag, ny kamp, denne gangen på bortebane mot Mjøndalen. Vi har ikke spilt tellebde kamp mot Mjøndalen siden 2017, da tapte vi 1-3 på bortebane. 

Etter en litt treg start er vi nå tilbake i et godt spor med en nydelig seier mot Start forrige mandag. Troppen ser dessuten vesentlig bedre ut nå enn den gjorde ved sesongstart, og der hvor troppen fremsto ganske ukomplett mot Stjørdals/Blink pga skader, er den nærmest skadefri nå, eneste unntak er Riki Alba, som snart er tilbake. Trenerteamet legger enorm vekt på betydningen dette har for treningene, og dermed inngangen til kamp, og det tyder på at det har mye å si for forutsetningene før dagens kamp. 

I intervju med f-b sier Bummen at det er mye konkurranse på backplass akkurat nå, og sier at både Molde og Aukland har prestert bra på trening, og at Begby også har vært bra. Jeg tolker det som at disse tre er lengst fremme i køen om en startplass, og at Betten er et stykke unna. Det er for øvrig i tråd med det jeg selv så i de to første kampene. Jeg tipper det er litt tidlig for Aukland å ta en plass i startelleveren, og at vi dermed vil se samme backfirer som mot Start, altså Begby på venstre og Molde på høyre. Tipper likevel vi vil få se Aukland inn på høyre i løpet av kampen, og at Molde går over til venstre. Etter fjorårssesongen tipper jeg Molde og Aukland står lengst fremme i køen. 

På midtbanen sier Bummen at de har vært veldig fornøyde med Hadzic og at han beholder plassen. Dermed blir det mest spenning rundt de to indreløperne, og jeg tipper det blir Åsheim og Drage som starter som mot Start. Jeg blir imidlertid ikke overrasket dersom Lindström kommer inn for en av disse i andre omgang. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340