Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 164

Lagt til: 06 apr 22, 09:40
Endret: 06 apr 22, 09:56
Endret av: Anders Strand

Jeg blir litt bekymret når Geir Bakken (som for øvrig skal ha ros for en solid dose selvironi) i FBs podcast sier noenlunde det samme som jeg skrev i innlegget mitt her ovenfor. (Bekymringen skyldes at jeg antar GB har atskillig mer greie på fotball enn jeg).

Nemlig: Hvem av de etablerte spillerne, som stort sett nærmer seg/bikker 30, skal ha den framgangen som er nødvendig for å henge med i toppen av serien? Vi er alle rørende enige om at kontinuitet er utmerket, men kontinuitet uten framgang ... er i praksis lik tilbakegang.

Jo, vi har unge og lovende spillere også: Tage, Oskar, Philip (nokså ung da), Wenneberg, Okeke. Så kanskje må vi bare lene oss tilbake denne sesongen og håpe at det hangler og går sånn noenlunde - for så å vente på en blomstring neste år. 

For øvrig håper jeg flest mulig stiller søndag på banen med det vidunderlige navnet Arctic Match. Ingen grunn til å håpe på varmere forhold der tydeligvis.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340