Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 03 apr 22, 17:39

Deilig med sesongstart selv om jeg ikke helt har klart å få bygd opp entusiasmen enda. Er nok litt påvirket av at spillet så langt ikke har sprudlet så veldig. Synes hverken angrepsspill eller presspill har funket som det bør i treningskampene.

Det nlir nok heller ikke så mange som ønsket på stadion i morgen. Mandagskamp som nok går litt for tidlig for mange fra Oslo med en værmelding som kanskje ikke frister og en Stjernenkamp på samme tidspunkt gjør nok at tilskuertallet nok kan bli litt skuffende.

Jeg husket ikke faktisk ikke at Aleesami fikk rødt i siste kamp i fjor. Uansett tror jeg nok ikke han hadde startet. Lite som tyder på det med den spilletiden han har fått i treningskampene. Tror nesten han er nede som fjerdevalg etter både Tage og Oskar og kanskje bør se seg om etter en ny klubb til sommeren?

Tviler nok på at Molde og Åsheim starter ettersom ingen av dem har fått spilt noe særlig i vinter. Blir rart å sette ut Begby når Molde kun har 30 minutter kamptrening. Det samme med Åsheim, så da blir det nok som du sier Øby og Begby inn for disse to.

Angrepstrioen regner jeg egentlig som bankers ettersom Alba er ute. Da blir det Solberg, Kjelsrud og Williams. Love har ikke nok kamptrening til å starte og Okeke blir nok mer en som kommer inn fra benken denne sesongen. Når det gjelder Kingsley blir nok Wenneberg også rangert foran han per i dag. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340