Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 21 mar 22, 15:35

Tidligere har vi, etter ønske fra vårt publikum, gått for de kortsiktige løsningene. Fasiten på suksess the fredrikstad way er at vi må ha en spiss som scorer mål. Vi må alltid ha en bedre spiss enn det vi har, og det er egentlig bare det som betyr noe. At man prioriterer støtteapparat fremfor denne spissen vil nok få hylekoret til å dra på alt de kan, bare resultatene uteblir.

Det å bygge organisasjon vil ikke gi resultater på kort sikt. Og ser man på "budsjett tabellen" ligger vi i beste fall på kvalikplass. Men skal vi bli noe mer enn et blaff så må en organisasjon på plass.

Første del av sesongen i fjor kom vi som et friskt pust, og de andre var nok ikke forberedt på hva de skulle møte. Vi hadde rett og slett flyt. I år blir det annerledes, i alle fall fra starten av, og det er ikke mye skader som skal til før vi kan bli tynne i noen lagdeler. Personlig tror jeg dette blir en sesong, litt som jeg hadde forventet i fjor, sånn ca på midten.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340