Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 27 nov 21, 18:23

FFK sin midtbane skremmer neppe noen motstander. Lindstrøm og Åsheim leverer ikke målpoeng, og kommer til få sjangser. Særlig Lindstrøm skuffer meg veldig. Han slår knap et ball fremover på banen. Mottar ballen gjerne feilvendt, gjør kanskje en snurr, og slår den bakover eller sidelengs. FB-s "ekspertpanel" sa at det ville være som en sterk nysignering for laget, når Lindstrøm kom tilbake etter skade. Ser ikke han han har vært en tilvekst i det hele tatt, sammenliknet med vårsesongen. Jeg har vanskeligheter med å forstå hvorfor han har den enorme tillten. En stentral midtbanespiller som ikke bidrar i poengprotokollen (ett fattig mål, null målgivende) er alt for svakt, selv om han har defensive oppgaver. Han drar også på seg mange gule kort. Ingen mann for fremtiden, synes jeg. 

Backene lever heller ikke mange målgivende. Aukland med ett fattig poeng, Stray Molde noe bedre, med fire målgivende, det samme som Betten Hansen på et mindre antall kamper.

Et lag som vil spille offensivt og angripe bredt er avhengig av en midtbane og backer som bidrar jevnt og trutt med scoringer og målgivende. Der har FFK en vei å gå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340