Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 08 nov 21, 16:55

Usikker på om det er en bra ting eller ei....

men jeg er ikke skuffet over resultatet. Gleden over en såpass full stadion og bortesupportere som lagde såpass mye lyd samt hjemmesupportere som lagde så mye lyd gjorde meg så glad at jeg er OK med poengdeling. Dommeren gjorde noen rare valg underveis, men det er slik det er i Norge dessverre... Takk til alle som bidro, både på, utenfor og rundt. Jeg skulle virkelig ønske at det ble en seier for da ville publikum forhåpentligvis kommet tilbake på siste hjemmekamp.. men kanskje kampen i seg selv var underholdende nok? Jeg håper det, for det var virkelig en underholdende kamp.

Strålende laginnsats. Gleder meg til neste kamp! og uansett hvordan det går så synes jeg vi alle skal være stolte av hva det laget her har fått til i år. Det å rykke opp og komme så høyt på tabellen påfølgende år er ikke så verst, man skal være stolt av det!

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340