Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 05 jul 21, 13:25

Ettersom det ikke gikk så bra når Tøfflus opprettet kamptråd sist, så får jeg prøve meg denne gangen.

Nabooppgjør på tabellen i kveld mot Kristelig Forening Unge Menn / Oslo. De fikk en litt treg start, men er nå ubeseiret på de seks siste kampene med tre seire og tre uavgjort og en målforskjell på 13-7

Vi derimot har en nedådgående kurve og står uten seier etter landslagsoppholdet. På tide at denne kurven snur oppover igjen i dag.

Noen som har hørt hva status på Aleesami er? Ikke at Jansson gjorde en dårlig kamp sist, men Aleesami skal være bedre. Så hadde det vært å håpe at Lindström var tilbake snart, men det er vel kanskje å håpe på for mye.

Personlig håper jeg Betten starter på høyreback men regner med Aukland starter i stedet. Betten har vært bedre framover enn Aukland så langt i sesongen og jeg foretrekker angrep foran forsvar. Også på tide at Ismaheel blir satt på benken også. Reuterswärd bør få en sjanse fra start nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340