Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 19 jun 21, 13:39
Endret: 19 jun 21, 13:40
Endret av: madcow

Svakt laguttak fra mitt perspektiv. Var tydelig at de spinkle men raske kantene våre ikke stod en sjans mot et langt mer fysisk sterkt Ham-Kam. Jeg har spådd Ham-Kam som vinner av OBOSLigaen, så dette resultatet var ikke uventet. 

Det var fortsatt veldig mye bra, men banens beste var uten tvil Mads Nielsen. Ingen ryddet opp som han i forsvar, da han så ut til å få seg en smell og begynte å halte så var jeg særdeles bekymret for hvor kampen skulle gå.

Videre så var Aukland (som jeg antar hadde ansvaret for markering av Ham-Kam's #13) forferdelig i markeringen av #13. Hele første omgang fikk #13 stå helt fritt i hvert eneste angrep (som for all del er en strategi i seg selv, jeg skal anerkjenne det.) men det er ganske tydelig at i pausen så hadde rekdal gått igjennom dette med spillerne og da Ham-Kam kom ut etter pause og kjørte noe angrep så sviktet fortsatt markeringen og konsekvensen av det ble naturlig nok mål til Ham-Kam i en... ukonsentrert periode for FFK.

Love hadde nok vært en sterkere fysisk spiller som vi kunne dratt nytte av i denne kampen enn hva Farah og Ismaheel kunne bidra med. Jeg antar at strategien til bummen var å løpe forsvaret til Ham-Kam slitne, men når det ikke har fungert i 45 minutter så burde man vurdere en annen plan.

Utover det så mener jeg Ham-Kam fortjent vant, bedre kampplan, bedre gjennomføring.

Banens verste? Dessverre Christian Moen. Ikke fordi han dømte i mot oss eller lignende, men han var fryktelig inkonsekvent, som gjorde at nivået med taklinger (hvorav noen potensielt skadelige) o.l. kom frem. Ikke en god kampleder.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340