Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 18 jun 21, 22:43

Nei dette var skuffende. Hører flere av spillerne sier at dette er en helt godkjent kamp og jeg kan ikke si meg enig i det. Altså, det var ikke krisedårlig, men svakt at vi ikke får til mer. I første omgang er HamKam hakket bedre enn oss i stort sett alt selv om de ikke skaper de største mulighetene. De har ballen mest, vinner flest dueller og mer presise i pasningsspillet. Vi er upresise og stillestående.

Andre omgang er forsåvidt bedre av oss selv om det nok er delvis fordi HamKam slipper seg ned, men det tar altfor lang tid før vi får første skudd på mål.

Synes Bummen bommer på kampledelsen i dag også. Først med laguttaket, for det er tydelig at de to kantene våre nok ikke burde startet og da spesielt Farah. Han bør være sjeleglad for at breddefotballen snart åpner slik at han får spilt litt på FFK2 og kanskje klarer å finne godfølelsen. Gutten fikk vel ikke til noenting. 

Deretter burde han byttet allerede i pausen, selv om han nok ville gi de som startet en sjanse til etter pause, men det viste seg at det ikke ble det spøtt bedre. 

For meg var det også helt uforståelig at Nieves ikke ble byttet ut igjen etter skaden han fikk. Hver eneste gang han var i nærheten av en motspiller fikk han jo vondt, så vi spilte i realiteten med 10 mann det siste kvarteret? Nå vet jeg ikke hvordan kommunikasjonen mellom benken og Nieves var, men fra tribunen var det jo helt tydelig at han ikke skulle spilt ferdig kampen og de gangene han fikk ballen på slutten var det egentlig som å gi den til Kamma.

Kamma skal ha for måten de gjennomførte kampen på. De vinner veldig fortjent

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340