Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 jun 21, 12:56

Ran nummer 2 på 5 kamper. Må si at vi har flyt om dagen. Meget sterkt å ta poeng borte mot Ålesund selv om vi ble overkjørt ganske godt i 2 omgang. Må si at jeg satt med hjertet i halsen hver gang Ålesund hadde corner, og vi hadde store problemer med dette. Samt alle feilpasningene/misforståelsene som kom utover i 2 omgang. Var noen feil der som vi må luke bort til neste kamp.

Ut ifra spill denne sesongen så hadde det vært mer fortjent med 8 og ikke 13 poeng. Det som er fint er at vi nekter å tape, og det er en god ting. Vi har i teorien hatt ganske mange vanskelige kamper, og fremover nå er det viktig å vise at vi også slår de mindre gode lagene også. Har dog trua på at vi har et spillesystem og kvalitet i laget til at vi klarer å bryte ned lag som legger seg bakpå. Her har vi slitt mye de siste 5 årene, men føler nå at det har blitt mye bedre.

Har sagt det hele tiden at vi har nok ikke den beste 11eren i divisjonen, men vi har en av de beste stallene. Er ikke mange som kan bytte ut 4-5 spillere og stille tilnærmet likt som startelleveren. Når man har Solberg. Nieves. Love. Farah. Begby. Aukland/Betten på benken så er det et stort kvalitetstegn spør du meg. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340