Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 25 okt 20, 22:20

Tror nok at Rey har rett, og at  FFK og 08 tilsammen spiser opp det meste av både sponsorpotensiale og talenter i Østfold (og Follo). Fire lag i øverste divisjon er nok en drøm. Tør ikke håpe på noe mer enn FFK og 08 i øverste divisjon og at Kvik/Moss kan være på et nivå a la Tromsdalen/Alta, lag som pendler mellom 1. og 2. divisjon.

Men før vi snakker om hvor mange Østfold-lag som kan sameksistere på høyt nivå må vi faktisk vise over noen sesonger at vi kan forvalte ressursene våre godt nok til at vi kan bygge på dette og bli en opprykkskandidat i OBOS, om ikke i 2021 så i hvert fall i 2022.

Nå på kort sikt håper jeg Skeid blir med oss opp. Hødd og Alta er jo klubber med godt med 1. divisjonshistorie, så det er ikke noe "feil" med at noen av dem rykker opp heller, og personlig synes jeg jo faktisk det ville vært gøy om Kvik klarte det - kall dem mitt andrevalg for kvaliken. Men nå skal jo vi ødelegge for Kvik allerede om en uke, så det blir ikke aktuelt Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340