Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 25 okt 20, 19:58

Jeg også ønsker Skeid opp, nettopp på grunn av reisevei. Bryne går opp fra andre avdelingen mens Asker, Vard og Egersund slåss om andreplassen. Er vel bare Skeid som frister av disse lagene også. Ingen av de tre andre fenger. Kvalikplassen i OBOS ser også ut til å gå til et "lokalt" lag, så da er det greit å slippe å erstatte det med en langtur

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

På litt sikt drømmer jeg om å se fire Østfoldlag i Eliteserien, med FFK som flaggskipet. 

Akkurat det ser jeg på som totalt urealistisk av flere grunner. Det blir er rett og slett for mange som vil slåss om de lokale talentene. Østfold er ikke så stort.

I tillegg er det ikke økonomi nok i Østfold til å ha fire lag oppe. Det er veldig få store lokale bedrifter som har vist seg villig til å støtte klubbene. Det så vi også da FFK rykket opp i 2003. Selv på den medgangsbølgen vi hadde da slet vi med å få hovedsponsor. I 2005 måtte den deles mellom Brynild, Værste og Fredrikstad Energi. I 2006 slet vi også men fikk Carnegie rett før sesongstart (fordi en av de ansatte var fra Fredriktad og var FFK-supporter). Stabburet var forsåvidt en stor sponsor med lokal forankring men det virker som om Orkla mer og mer faser ut varemerket Stabburet, så jeg tror nok ikke de heller er aktuelle som noen stor sponsor lengre. Hvis vi skal ha fire klubber fra Østfold i Eliteserien er det rett og slett for lite næringsliv til å støtte oppom

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340