Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 okt 20, 19:34

Jeg ønsker meg i utgangspunktet mange Østfoldlag i Eliteserien. Dels fordi faktorer som befolkningstetthet og klima gjør Østfold til et naturlig fotballdistrikt. Dels fordi det er mye tradisjoner og entusiasme her. Og dels fordi lokalderbyer, på øverste nivå vel og merke, er noe særskilt. 

Men Kvik spilte i 3. divisjon for to år siden, og har en lortebane. De kan godt få lov til å bruke et par sesonger mer på å bygge klubb og fasiliteter innen de skal springe videre oppover i divisjonene. 

Håper ellers litt på Alta. Dels er det et hyggelig sted, dels er det godt at de helt nordre landsdeler er representert på høyt nivå. Og dels fortjener de litt fremganger. Det kommenteres at det er gunstig for FFK å ha kort vei til bortekamper. Det får Alta aldri på de i alle fall tre øverste nivåer. Så de fortjener litt fremganger. 

Har ingenting i mot Skeid, for all del. Hvis det blir Alta eller Skeid som følger med opp vil det være helt ok med meg. 

For ordens skyld, jeg har heller ikke noe i mot vestlandskysten, men jeg synes vel med all respekt at kysten mellem Stavanger og Trondheim er godt nok representert som det er i de øvre divisjoner for tiden. 

På litt sikt drømmer jeg om å se fire Østfoldlag i Eliteserien, med FFK som flaggskipet. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340