Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 19 okt 20, 14:30

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Tja, strengt tatt skal de vel vinne den kampen de har til gode, før de har overtaket. De har muligheten til å sikre grep om kvalikplassen, men de er ikke der ennå. 

Sant nok. Nå la jeg riktignok litt mer tanker i dette enn hva jeg skrev, for jeg holder Skeid som favoritt til 2. plassen av flere grunner enn en kamp til gode på Hødd(Alta(Kvik.

Dette er at de er ferdige med den vanskeligste innbyrdes-kampen blant disse lagene, borte mot Hødd. De har riktignok også Alta borte, men jeg holder dem faktisk som knapp favoritt til den også. Hødd har vært sterke i det siste, og når Skeid tar dem så gir jeg dem gode sjanser også mot Alta. Så kan man innvende at Hødd jo er ferdige med de to vanskeligste kampene (oss borte og Skeid hjemme) ...

Men uansett ... tenk så deilig å kunne spekulere i hvem som skal ta andreplass, vel vitende om at sannsynligheten for at vi tar førsteplassen nå er på nivå med sannsynligheten for at det vil snø i Tromsø i desember!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340