Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 07 okt 20, 01:13

Opprinnelig postet av Tøfflus

Vi møtte dem i første hjemmekamp og gjentar det nå i "sluttspillet". Den gang da virket det som Hødd kom for å få ett poeng og de klarte det nesten - seiersmålet vårt kom sent, etter en sjansefattig kamp. Jeg blir ikke overrasket om vi får en reprise. 

Spørsmålet er vel bare om Hødd kommer for ett poeng denne gang. 

Tror vi skal innse at de andre lagene i sluttspillet ikke spiller for direkte opprykk. Det er ingen av dem som tror på at FFK plutselig skal tape alle kamper herfra.

Mer realistisk er at Hødd, Skeid, Kvik og Alta nå kjemper om kvalikplassen, mens TUIL og Brattvåg egentlig ikke har mer å kjempe om. 

Hvis Hødd kun klarer uavgjort mot FFK vil de høyst sansylig miste kvalikpassen, og kan bli forbigått av både Alta og Kvik, og de kan bli vanskelige å passere igjen. Innen Kvik og Alta skal møte FFK, er FFK sansyligvis også klare for opprykk, og det gjør de kampene potensielt enda mer åpne. 

Kun seier mot FFK vil gi Hødd et grep om kvalikplassen. Med poengtap til lørdag vil det være fullstending åpent. Så jeg tror ikke Hødd anser at uavgjort mot FFK er så mye å gå for. De trenger seier.

Jeg tror ikke Hødd gleder seg over at de fikk FFK, og oveni borte, i første sluttspillkamp. Men når det ble sånn, tror jeg de vil gi alt for å vinne denne kampen. Hødd har nå alt å vinne, FFK har alt å tape. Det er nå FFK for alvor skal vise sin styrke. Tre knepne tap for FFK nå, og så ser dette plutselig vanskelig ut likevel. Ikke fordi jeg tror det, men i teorien er fortsatt alt mulig. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340