Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 okt 20, 20:39
Endret: 03 okt 20, 23:59
Endret av: scheien

Haha. Sann historie. jeg var fustrert og klaget til dama over sjansesløseri og at vi ikke var helt på. Neste jeg sa var at slik sesongen har vært så hadde det vært typisk at vi fikk straffe og skoret. Jeg kødder ikke når jeg sier at vi fikk straffe 4-5 sekunder etter at jeg sa det. Dama så på meg og lurte på om jeg var synsk eller noe.

Ellers så har vi 13 kamper og 13 seiere. det kan vi vel ikke klage på. Hvis opprykket ryker nå så må det vel være tidenes værste avslutning på en sesong gjennom tidene i norsk fotball. Kanskje også i verden.

Var det andre enn meg som hadde problemer med nettet? Jeg så blant annet ikke det første målet pga at bildet frøs. stoppet opp rett før korneren ble tatt, og startet igjen så jeg så reprisen. Har vanligvis ikke hatt problemer, men idag stoppet det hele tiden. Akkurat som om det ble satt på pause, så startet det samme sted før det spolet frem så det ble direkte igjen. Greit å vite om det bare var hos meg før jeg klager til Altibox.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340