Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 03 okt 20, 13:38

Siste serierunde før serien deles og halvparten av lagene er ferdige med sesongen.

Brattvåg er ett av seks lag som allerede har sikret seg seks kamper til, så de spiller uten stort press i dag. De har videre ikke tapt hjemme på ganske lenge, så det er på tide.

Vi har noe å revansjere da vi tapte 3-2 der i fjor, etter tidvis meget slurvete forsvarsspill i en kamp jeg mener å huske at vi førte spillemessig.

Videre spiller vi for å beholde den finfine luka på 11 poeng inn i sesongens avsluttende fase. Jeg tar for gitt at Alta vinner i dag, så vi bør gjøre det samme. Kvik kan nok få det tøft i Tromsø, med en skadeplaget tropp og lang reise (ja, skjønt i reisetid er det vel kortere til Tromsdalen enn til Brattvåg mtp avstanden til nærmeste flyplass).

Kommer til å følge med på de andre kampene og håper Eidsvold Turn sniker seg opp på sjuendeplass framfor Tromsdalen eller Florø. Færre potensielle langturer i sesonginnspurten.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340