Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 sep 20, 21:36

Ja, hva tror vi nå når en kamp (VIF2 - Moss) og én runde gjenstår før serien deles?

Kvik Halden så ganske tamme ut mot Brattvåg i dag og jeg synes Tromsdalen så bedre ut mot oss. Kombinerer vi med lang reise så skal Kvik få det tøft i siste runde.

Vi får heller ingen enkel kamp, Brattvåg borte er et nytt mulig bananskall. Til vår fordel taler at de nå er sikret plass på øvre halvdel, samtidig som de ligger et godt stykke bak Kvik og Alta og neppe føler at de spiller for kvalikplass.

Men sjuendeplassen, den kan det bli drama om. I morgen skjer to avgjørende ting: Forbundet skal bestemme om det blir noe nedrykk fra 2. divisjon eller ikke, og VIF2 tar imot Moss. De vil innta sjuendeplassen hvis de vinner.

I siste runde har da mange lag mulighet til å sikre seg den plassen. Eidsvold Turn, med sin overraskende seier mot Alta, har en god mulighet da de spiller borte mot Senja.

Kjelsås, Florø og VIF 2 møter henholdsvis Skeid hjemme, Hødd borte og Alta borte, så her kan fort alle tape. Tror faktisk jeg holder Turn som favoritt til sjuendeplassen nå, med Tromsdalen som andrevalg.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340