Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 16 sep 20, 21:58

Har det rabla for Tøfflus? Neida, dette er kamptråden.

Lørdag den 19. september tar de skittengule fra Moss imot det eneste Østfold-laget som har vunnet noe i dette årtusen, og som således er den rette bærer av tittelen Østfolds stolthet.

Mossingene har så langt i år ikke hatt noe å glede seg over utenom at 3. divisjon ennå ikke har kommet i gang, slik at de trolig unngår nedrykk ved at det ikke blir noe nedrykk. I en slik miserabel sesong vil jo en seier over FFK være stort for dem, særlig med tanke på hvor suverene de rødhvite har vært så langt i år. 10-0-0 er bedre enn under Eggen i 2002 og fallhøyden før dette oppgjøret er stor. Jeg forventer at de gulsvarte går til krig og håper bare vi unngår skader fra grisetaklinger á la den monsieur Vidalon utsatte Simen Rafn for i 2010.

Dette er tredje året på rad hvor vi er i samme divisjon som Moss. Vi står med 3-0-1 og 8-1 i målforskjell, men det er Moss som har siste stikk da de vant 1-0 på Stadion i fjor. Meget frustrerende tap som var kritisk i jakten på Stjørdals-Blink og Kvik.

Jeg ønsker meg jo at vi dobler denne målforskjellen i løpet av 90 minutter på lørdag, men det er vel litt mye å drømme om. Jeg vil nok være fornøyd om vi vinner - og, som nevnt, unngår skader.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340