Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 12 sep 20, 19:32

Enig, Bummen hadde en god kampplan i dag, valgte et laguttak som passet godt med planen, og spillerne gjennomførte planen. Når da i tillegg de få sjansene vi skapte før pause førte til to mål, så lå alt til rette for full kontroll. En god kollektiv prestasjon.

Nå gjenstår ett lag fra bunstriden (Moss) og to fra midtsjiktet (Brattvåg og Tromsdalen) før tabellen deles i to. Jeg tør ikke si at jeg tror vi vil stå med 39 poeng før det, men det er faktisk sånn at det i det minste er mer enn bare en ønskedrøm.

Kvik har igjen to motstandere vi også har (TUIL og Brattvåg), men har Kjelsås borte i stedet for Moss, altså et litt tøffere program. Alta har igjen Skeid (H), Eidsvold Turn (B) og VIF2 (H) før "sluttspillet". Så jeg vil si både Kvik og Alta har vel så store sjanser som oss til å gå på poengtap i de neste tre rundene.

Drømmer om et sluttspill hvor vi vil være sikret førsteplass om vi så bare vinner tre av de seks kampene ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340