Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 10 sep 20, 00:56
Endret: 10 sep 20, 00:57
Endret av: Marthe

Utrolig dårlig artikkel fra NFF. Trekning 5. oktober. Kvalik mot Obos. Og her er oppsettet for de ØVRIGE sluttspillkampene - samt ikke noe oppsett for lagene 8-14.

Betyr det at det er kun 8-14 som trekkes? Hva skal trekkes dersom "resten" av kampene er listet under?
Den originale trekningen var jo på samme måte forøvrig - de hadde satt opp kampoppsettet på forhånd, og bare trakk hvilken klubb som var hvilket nummer.

Jeg tror dessverre det er helt random med trekking, bare fordi det ville være symptomatisk med hele årets sesong. Det betyr at det blir enda mer kaotisk, hvor laget som avslutetter på 7. plass kan få desidert beste trekningen, eller at vi på 1. plass får det vanskeligste kampprogrammet. Det betyr også at si det er 3 poeng opp til oss, og to poeng mellom Alta og Kvik, når innledende er ferdig, så spiller det ikke så forferdelig mye rolle hvem som egentlig lå på toppen, for så få poeng kan fort hentes inn når lagene har sånne møkkabaner som Alta og Kvik.

Når det er sagt, så var vi jo heldige med trekningen forrige gang, og det er kanskje "fair" at alle får en ny sjanse til å være heldige? Men jeg blir litt oppgitt.

-M


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340