Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 sep 20, 00:16

Både enig og uenig. Jeg mener å ha lest at blant annet Kvikk Halden er ute etter et par spillere som kan forsterke laget når overgangsvinduet åpner, og det skal sikkert Alta også. Da kan ikke vi holde igjen.

Jeg mener at vi bør få inn en Venstre back som kan gå rett inn og forsterke laget. En spiller med fart og gode innlegg samt defansivt trygg. Får vi inn en slik spiller nå så er det bra for denne sesongen og neste sesong hvis vi finner den riktige spilleren. Begby er langtidsskadd, og det er ikke første gang han er skadet heller. Og etter langtidsskader vet man aldri hvor lang tid det tar å komme seg tilbake 100%. Vi kan gå for en kortsiktig løsning og låne en V.back til, men personlig ville jeg gått for et kjøp nå for å bygge et slagkraftig lag for neste sesong om vi har økonomien i orden i disse koronatider.

Jeg syntes Baccay er rotete fremover og er ikke god nok bakover. Trur heller ikke Bummen stoler på han da det virker som om han har satt Molde som V.Back i de kampene vi forventer å få motstand,og lar han spille mot svakere lag der vi forventer å presse.

Når det kommer til høyre back kan jeg være enig å få inn en ung backup. Der har vi en solid spiller som ikke er langtidsskadd. Han har vært ute et par kamper nå, men han er på vei tilbake snart. Slik det er nå så har vi ikke backup på noen av backene som gjør at vi må sette inn en stopper på disse plassene ved skader eller suspansjoner. Dette går vanligvis bra på grunn av at de er rutinerte og posisjonerer seg godt, men de sliter mot raske kanter, og de er som regel ikke med så mye fremover.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340