Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 02 sep 20, 23:24

For øvrig en noe mer generell betraktning: jeg ser at enkelte uttaler at nå når laget gjør det så bra, er det ikke behov for å forsterke. Der tenker jeg helt motsatt. Hvis det er ett tidspunkt man skal benytte anledningen til å forsterke, så er det på et tidspunkt som dette, hvor man har flyt, selvtillit og en god dynamikk på og utenfor banen. Det er mye lettere å komme inn som spiller i en garderobe med god stemning, samt i et lag som fungerer relasjonelt på banen. Man skal ikke vente til krisealarmen går på f-b med å hente forsterkninger. Jeg håper klubben derfor går nøye gjennom troppen både dette vinduet og etter sesongen, ser hvilke posisjoner de på sikt bør forsterke, og benytte anledningen til å hente inn en spiller som kan få den tiden han trenger til å tilpasse seg. Vi har sett drøssevis av eksempler på spillere som har kommet til klubben, hvor klubben har stått med kniven på strupen, eller uten dekning på den aktuelle plassen, slik at de må prestere fra dag 1. Det er få spillere som takler det presset. Jeg håper derfor at klubben nå henter spillere med stort potensial, men som sannsynligvis vil kreve noe tid, et halvt år, et år, til å tilpasse seg klubb, lag, spillestil, evt land og liga. Da tror jeg vi vil ende opp i en god flyt også på overgangsmarkedet, noe som er svært atypisk for FFK post 2009. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340