Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 aug 20, 02:11

Kunne sikkert vært interessant å diskutere koronasituasjonen videre, men jeg er enig i at vi heller skal la det ligge. Vi er uansett helt sikkert enige om det viktige, at vi inderlig håper det ikke skjer noe utenomsportslig som ødelegger en god sesong og et mulig opprykk for FFK. Må ha vært frustrerende for Liverpool og deres mange fans i våres, da de var et par kamper unna tidenes mest suverene seriemesterskap, og så plutselig ble det hele satt på vent, på ubestemt tid. DET trenger FFK ikke. 

Ser ellers at det er flere optimister omkring FFK for tiden:

https://www.f-b.no/fotballmagasinet-i-hundre-det-eneste-som-kan-stoppe-ffk-na-er-koronaviruset/s/5-59-1943043  

Alltid hyggelig med optimisme, men jeg er redd for at man her er litt for tidlig ute med en såpass skråsikker påstand. 

Neste serierunde skal Alta ta i mot Kvik, mens FFK har bortekamp mot Eidsvold. Det kan bli en vrien bortekamp for våre guttær. Hvis FFK avgir poeng der, samtidig som Alta slår Kvik, kan tabelledelsen ryke. 

Årets sesong har riktignok startet vanvittig godt, men FFK spilte også godt sist år, og tok veldig mange poeng i løpet av sesongen. Problemet var bare at det var et par andre lag som likevel var enda bedre. Det kan fort bli situasjonen også i år. Tre uavgjort og resten seire kan vise seg å ikke være godt nok til direkte opprykk. 

Jeg har tro på FFK i år, men vil likevel vente litt før jeg konkluderer med noe.  

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340