Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 20, 10:15
Endret: 14 aug 20, 10:16
Endret av: Costanza

Dette blir en slitekamp, men viktig at vi får til å diktere tempo (og lar det være høyt). Hvis Ayoub Aleesami er klar for det, så håper jeg han starter i midtforsvaret sammen med Mads Nielsen og at vi bruker Stian Stray Molde på venstreback. Mener det er mindre risikabelt i en toppkamp som denne fordi Stray Molde sannsynligvis leverer jevnere prestasjoner og mer ro i spillet enn Baccay (som på sin side nok har høyere toppnivå som back, men trolig også større feilprosent). I tillegg tror jeg det kan være en fordel å få inn hurtigheten til Aleesami i midtforsvaret til denne kampen, så får vi heller se hvor lenge han holder (lite matchtrening).

Midtbanen blir som den har vært i alle kamper til nå. På topp håper jeg på Kjelsrud Johansen som midtspiss som kan gi sterke Kvik-stoppere fysisk motstand og frigjøre rom til Nicolay Solberg og Maikel Nieves på kantene. Jeg velger Nieves foran Alba fordi jeg tviler på særlig mye bakrom her, og mener Nieves ofte er bedre og smartere med ball mot etablert forsvar enn Alba (ikke umulig kampbilde blir omtrent som mot defensivt sterke Hødd, og da klarte ikke Alba å utrette stort).


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340