Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 09 aug 20, 07:32

Kan ikke kommentere om annet enn det jeg fikk sett av kampen, som var fra Kjelsås fikk sitt andre. I denne delen av kampen synes jeg vi sliter ordentlig med å styre kampen, i likhet med så mange ganger tidligere. Midtbanen funker etter min mening ikke i det hele tatt, og vi ender i en bred 433 hvor vi presses ut mot kantene, enda det er masse rom inn i midten til å spille seg gjennom. Da ender det opp med den sedvanlige overlapp på kanten, hvor hvert eneste angrep ender med et dårlig innlegg. Tror ikke dette er bevisst fra verken Bummen eller laget, men er ordentlig skuffet over å se at det er slik det ender opp. 

Jeg liker ikke å si det, men jeg synes vi blir betraktelig bedre når Åsheim går ut etter ca 75 minutter. Jeg synes Åsheim i den delen av kampen ble alt for lite kreativ, og veldig statisk i spillet sitt. På utligningen skal han dessuten følge løpet til Solli bedre enn han gjør, når han ser at Baccay går etter deres nummer 21. Når Duman kommer inn, kommer han med en kreativ pasning som viser seg å bli kampavgjørende, og denne kreativiteten er noe jeg savnet veldig hos Åsheim. Særlig i kamper som denne, hvor vi har mye ballinnehav, men sliter med å trenge gjennom, håper jeg å se variasjoner for hvordan midtbanen vår ser ut. Åsheim virker etter min mening til å passe bedre i kamper hvor vi kan kontrollere ballinnehavet, og ikke må trenge gjennom et dyptliggende forsvar. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340