Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 01 aug 20, 10:49

Blir veldig spennende kamp i dag. I utgangspunktet bør Skeid være et lag som passer oss godt, iom at vi tidligere har hatt mest problemer mot lag som ligger kompakt og forsvarer seg. Savnet av Anas blir ekstra stort i slike kamper. Et spillende Skeid-lag bør derfor i utgangspunktet passe oss godt. Samtidig er det en fare for at Skeid er såpass gode at de greier å spille seg gjennom presset vårt, og spille oss ut. Jeg tror likevel at vi totalt sett er hakket hvassere, og håper dette vil vise seg i kampen. Forventer egentlig samme startoppstilling som forrige gang. Man kan argumentere for at Maikel burde få starte iom målet forrige kamp, men liker Solberg bedre som spillertype. Håper derfor vi vil få se denne startoppstillingen. 

Hvis jeg skulle satt penger på noe i dag, måtte det være mål til Alba. Kom til mange store sjanser mot VIF2, og er nok bitter for at han ikke greide å omsette noen av dem. Tror derfor vi vil se en Alba som er ekstra revansjelysten i dag, og det er ingen tvil om at han i utgangspunktet er en god avslutter. Tipper 4-1, Alba x2, Kjell x1 og Solberg x1 som målscorere. 

 

             Jenssen

Aukland Molde Nielsen Baccay

   Åsheim Lindström Drage

       Solberg Kjell Alba


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340