Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 16 feb 20, 18:08

Opprinnelig postet av Tøfflus

 det er noe annet når serien starter og FFK igjen er "årets kamp"  for de fleste motstanderne.

For å si det litt enkelt, jeg tror at for at vi skal rykke opp holder det ikke å ha et knepent bedre lag enn de andre på papiret. Vi må ha et klart bedre lag enn de andre. 

Enig. 

Tror også det er viktig at FFK innser betydningen av at alle andre lag legger inn en ekstra innsats når det er FFK de møter.

Ergo er hver eneste kamp årets kamp for FFK. Hver eneste motstander må møtes med den kompromissløse innstilling at nettopp denne motstander SKAL slås, for enhver pris. FFK er nødt til å møte, og matche, den innstilling alle motstandere kommer med. FFK må ganske enkelt kjempe hardere enn motstanderne er i stand til, i absolutt hver eneste kamp. 

Det sagt, så er det også viktig at spillerne får lov til å slippe seg løs, ha det gøy, og gjøre det de er gode til. Alt for mange talentfulle spillere har feilet i FFK, for straks å blomstre opp når de kommer til en annen klubb. Jeg håper (og tror) Høgmo er kompetent nok til å både innse at dette er et kronisk problem i FFK, og til å vite hva som skal og må gjøres med det. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340