Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 13 feb 20, 14:05

Dette er nesten en litt lettende melding å få, da jeg synes vi per nå har hatt litt for mange spillere som utelukker hverandre. Med A Hagen ut blir det litt enklere å finne en startoppstilling som ikke utelukker de beste spillerne. Det er fremdeles litt uheldig at vi i fjor hentet inn spillere tilpasset en slags 442 med svært tydelige vinger (Solberg, Drage, Love), for to av dem er nødt til å bli benket, og passer vel heller ikke nødvendigvis like godt inn i en 433. Likevel synes jeg vi med A Hagen ut, står igjen med en tropp med færre overflødige spillere. 

Her er forslag til startoppstilling i henholdsvis formasjon 433 og 4231 (sistnevnte med Kjell som et slags oppspillspunkt bak Alba, kunne for så vidt stått 442). 

Jensen - Begby, Nielsen, Molde, Aukland - Åsheim, Lindstrøm, M Hagen - Solberg, Kjell, Alba

Jensen - Begby, Nielsen, Molde, Aukland - M Hagen, Lindstrøm - Solberg, Kjell, Drage - Alba

Synes vi har fin dekning på alle plasser. Karstensen bak Jensen. Hermansen, L Borgersen i forsvaret. Nieves, Farah, Love, Koko på midtbaneplass. Vestby i angrepsrekka. Jeg kjenner ikke til B Hermansen så godt, men akkurat nå ser det litt tynt ut med backup i forsvaret. Kan de ikke bare hente inn en junior eller ukjent ung spiller som ikke koster så mye, så kan resten gå til sparekassa, slik at vi på lang sikt kan investere i treningsfasiliteter?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340