Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 18 nov 19, 14:13

Jeg tror heller ikke alle er det, men jeg mener at denne sesongen har vært en katastrofe.

Årsaker:

Vi har på egen hjemmebane spilt forferdelig dårlig. At vi har rotet bort latterlig mange poeng hjemme mot drittlag er bare en del av dette. Vi har jo spilt elendig og likvel vunnet flere ganger også. 

Vi har etter sommeren byttet taktikk til "spill sakte og kjør alt på Kjeldsrud Johansen". Denne taktikken er latterlig forutsigbar og gjør en rekke av spillerne våre, dårlige. Hvis vi trekker fra nevnte Kjeldsrud Johansen og Håvar Jenssen utfordrer jeg dere til å si hvem andre som har spilt godt i høstsesongen.

Spillere har ikke utviklet seg denne sesongen. Jeg skal være enig i at Lopez Borgersen har utviklet seg, men etter hva jeg kan se er han den eneste på vårt A-lag som har gjort det. Jeg utfordrer dere til å dra fram flere spillere som har gjort det.

Det sto i avisa at noen hadde kåret Håvar Jenssen til årets spiller. At keeper er årets spiller i en sesong hvor vi hadde en klar målsetting om å rykke opp sier sitt. Eller burde noen andre vunnet denne prisen?

Jeg sliter også med å se "sluttspurt" el lign i flere av kampene vi haar spilt og trengt flere mål. 

Som eksempel helt på slutten av sesongen spilte vi hjemme mot Kvik og hadde en teoretsk mulighet til å klare kvalikk. For å klare dette måtte vi vinne med flere mål. På 2-0 vikret det som begge lag var fornøyd, vi vant og Kvik fikk kvalikk. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340