Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 11 nov 19, 14:42

For de som fulgte gårsdagens eliteserierunde var det mye festlig.

Blussbonanza på Åråsen som faktisk gikk noenlunde greit for seg. Ingen bluss ble kastet på banen og ingen supportere ble kastet i arresten. Og kampen vant Stabæk, så LSK forblir i faresonen enn så lenge.

Sarp gikk på en kjempesmell og tapte 4-0 i Kristiansund, og dermed klarte heller ikke de å kvitte seg helt med nedrykksspøkelset. Det gjorde heller ikke Tromsø og VIF etter 0-0.

Det eneste som er helt sikkert med to runder igjen er at Molde tar gull. Nesten helt sikkert at Ranheim rykker ned. Jumbo, tre poeng til kvalik og bortekamp mot RBK i siste runde.

Men for de som liker drama var det nok RBK-Glimt som tok kaka denne helga. RBK tok ledelsen, rotet den bort, og snudde så til 3-2 etter å ha byttet inn Pål Andre Helland - som skaffet straffe, scoret på den, og la opp til 3-2-målet i siste overtidsminutt. Og skjelte ut alt og alle for åpen mikrofon etter kampen ... men jeg skjønner at han er frustrert. Har han tafset på dattera til treneren eller noe slikt? Synes RBK blir farligere hver gang han byttes inn, så jeg sliter med å skjønne hvorfor han spiller så lite.

Lerkendal bød jo på litt sirkus utenfor banen også, da en vakt gikk inn for å ta fra en supporter et bluss. Vakten fikk brannskade i ansiktet og i tillegg valgte en supporter å gå løs på ham. Resultat, den hissige supporteren ble arrestert av sivilt politi og 15 000 i bot. Og flesteparten av Kjernen forlot stadion i pausen i protest ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340