Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 03 okt 04, 12:15
:(:(:(Fansen til Landskrona drømmer jo stadig om å få ham tilbake, men det var visst endel meget bitre følelser mellom ham og ledelsen da han dro.
Jeg er ikke helt glad om han skulle forsvinne. Han er en spiller som er god med ballen, som kan slå korte og ikke minst lange pasninger med veldig god adresse. Det er ikke så mange som er like gode i norsk fotball. Problemet hans i norsk fotball er muligens at man her er ekstra flinke (kyniske) til å utnytte sin fysisk styrke og ikke så opptatt av tekniske ferdigheter.
Men i følge det jeg leste på sidene til kiropraktorklinikken så er han først nå iferd med å gjenvinne full fysisk styrke og det er jo ikke noe Håkan selv sier. Litt dumt å la han gå akkurat når han kommer på topp igjen...
Men det er jo ikke riktig at han skal tjene vesentlig mer enn Bora og Piroja og en ny kontrakt må reflektere det. Så får man se hva han svarer..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340