Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 28 okt 19, 20:50

Jeg tenker at vi må se på økonomi, budsjettet skal ned og pengene må brukes smart. Hvor mye koster det å ha kontrakt med Nilsen? Jeg vet ikke men vil anta at de mener han ikke er viktig nok sammenlignet med kostnaden. Vedr Alba vil jeg anta at regnesykket blir motsatt.

Nielsen har etter min mening virket uinteresset i flere kamper, er enig i at han flere ganger har virket nonchalant og er sikkert dyr også. Jeg mener vi heller bør satse på Lopez Borgersen som er "up and comming" og lokal. Garantert en billigere løsning og han er en lagspiller uten svakhetene jeg ga Nilsen. Dessuten har vi Aukland som også kan spille stopper samt en svært god junior.

Veteli er jo god, men vår taktikk med å "slå alt på Kjeldsud Johansen" passer han ikke dessuten har han slitt med skader. Jeg ville gjerne beholdt han men har stor forståelse for at han ikke ønskler dette selv

Mattila har vel totalt spilt 10 minutter eller hva det har blitt. Kom skadet er skadet og reiser vel skadet også?

Mærland er jeg også skikkelig usikker på. Mulig han bør få ny kontrakt hvis legene mener at det er fornuftig med tanke på skader. Han har jo stabilisert midtbanen godt før han ble skadet.

Aasheim bør vi ha med videre siden han jobber og står på og kan brukes på flere plasser på laget.

Jeg vil ikke snakke om Johansen og Høgmo nå siden jeg vil anta vi får en egen diskusjon vedr trenere.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340