Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 28 okt 19, 20:29
Endret: 28 okt 19, 20:29
Endret av: Rey

Da er det den tiden av året igjen. Nesten mer spennende enn selve sesongen. Hvem er det som blir, hvem forsvinner og hvem kommer inn.

Allerede nå er det klart at Tim Nilsen forsvinner. Veldig rart at toppscoreren ikke får tilbud om ny kontrakt. Må jo si at han har levert denne sesongen selv om han har brent noen 100% sjanser også. Han gir jo også inntrykk av at han er glad i klubben og byen, så jeg er litt trist for at han nå forsvinner.

Men så ser det jo ut som Alba blir værende og det er ikke plass til Nilsen, Alba og Kjelsrud. En måtte derfor ut og jeg tror kanskje vi sitter igjen med de to beste? Synes likevel det er litt synd. Og det på tross av at jeg ikke ville hente Nilsen da vi hentet han i fjor.

Ellers er man vel rimelig sikre på at Veteli og Nielsen forsvinner.

Litt ambivalent forhold til Veteli. Synes ikke han har hatt noen god sesong i år, men jeg vet jo han kan så mye bedre. Alt for ustabil og alt for lite flink til å ta tak og heve laget. Jeg forventet mer av han i år fordi jeg vet han er bedre.

Nielsen er vel den beste stopperen vår, men mentaliteten er jeg usikker på. Til tider litt for nonchalant. Usikker på om T. Borgersen er klar for å være førstevalg til året, men han har ikke gjort seg bort i år heller. Og en gang må han jo få spille... 

Mattila regner jeg med er ferdig grunnet skadehistorikken.

Mæland er jeg mer usikker på. Synes det er rart at han ble inkludert i kamptroppen i de to siste kampene hvis han ikke er tiltenkt en rolle neste år.

Oscar Borgersen. Veldig usikker her. Fikk ødelagt sesongen av skader og har ikke fått vist hva han kan. Veldig usikker på nivået her.

Åsheim regner jeg med får tilbud om å bli med videre. Det samme med Karstensen

Også er det Høgmo da...

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340