Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 okt 19, 01:54

Hva kan det skade å tviholde på optimismen så lenge det varer? Det er ikke slutt ennå. Ja det ser mørkt ut. FFK taper for mye, mens Blink og Kvik vinner for mye. Men man har faktisk ingenting å vinne på å ta sorger på forskudd. I fotball skjer av og til uventede ting. 

Før sesongstart ble både Blink og Kvik tippet til nedre halvdel av tabellen. FFK er den eneste av forhåndsfavorittene som i alle fall er med å kjempe til siste slutt. Det håper jeg i alle fall de er, og det håper jeg flere vil være med til å støtte opp under. Vi har en lang vinter til å diskutere videre hvorfor det gikk galt og hva som bør gjøres annerledes neste sesong. Men denne sesongen er ikke ferdigspilt ennå. Uansett hvor usannsynlig det virker med opprykk etter tapet mot Moss. 

Blink har bare tapt én kamp så langt i år. Det var mot FFK. Det er ingen grunn til at FFK ikke skal være i stand til å slå dem en gang til. 

Kvik har vært gode, det skal de ha. Men de har også vært heldige, så langt. Hellet kan ta slutt akkurat når de trenger det som mest. Det har skjedd med andre lag før dem. 

FFK har nå alt å vinne, og ingenting å tape, på å ofre blod, svette og tårer i de siste kampene. Hvis de gjør det, så vil jeg beholde troen på laget og klubben inn mot neste sesong. Og jeg vil fortsatt være stolt over å være FFK supporter. 

Hvis de derimot tar nederlag på forskudd, og taper mot Blink og Kvik fordi de regner sesongen som ferdig før tid, så vil jeg ha vanskelig med å tro på fremtidge framganger. 

Jeg vet ikke hvem som kan eller bør starte kampen til søndag. Men jeg håper de gir alt. Jeg tror faktisk det betyr ganske mye for oppslutningen omkring klubben at de gjør det. Selv om det er vanskelig å tro på opprykk nå, så er det et forsøk verdt å stå distansen med stil. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340