Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 27 jun 19, 10:19

Opprinnelig postet av Tøfflus

Nok en tur til Trøndelag, det er på tide å møte den andre Trondheimsklubben i vår avdeling (onde tunger i Fredriksstad Blad ville ha det til at også Levanger er i Trondheim, men la oss holde oss til de geografiske fakta Cool).

Nardo ligger midt på tabellen og er sikkert greit fornøyd med det. De har vært gode hjemme og står med 2 seiere og 3 uavgjort - alle deres tre tap har kommet på bortebane.

Vår første tur til Trondheim i år endte med 1-0-seier mot Byåsen i en relativt sjansefattig kamp. De siste kampene gir meg troa på at vi vil prestere bedre nå, men det vil også være nødvendig for å få med seg de tre poengene. Blink klarte det ikke, de måtte nøye seg med 0-0 på Nardo.

Med hjemmestatistikken til Nardo, tenker jeg vi skal være veldig fornøyd med 3 poeng. Selv om de har flere lokaloppgjør i vår avdeling i Trøndelag, så er nok vi uansett den gjeveste skalpen. 

Nå er vi i toppen, og i hver kamp må vi bevise at vi er en verdig opprykkskandidat.

Det har vist seg før, og også denne sesongen, at stabilitet er mangelvare i denne divisjonen. Så vi må bare se til at vi snubler litt mindre enn de andre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340