Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 jan 19, 16:39

Opprinnelig postet av Tøfflus

Da er de fem "enkle" kampene unnagjort og neste utfordring blir den første virkelige testen. Spurs borte, et lag Mourinhos United tapte stygt mot i høst.

De fire ligakampene under Solskjær så langt har altså gitt 12 poeng, 14-3 i målforskjell og flere offensive spillere virker å ha fått tilbake troen på seg selv. Martial, Rashford og Pogba har vist seg fra sin beste side.

Sant, og allikevel, er det egentlig noe som heter enkle kamper i PL? Hva det handler om, for en manager, er vel for en stor del å motivere spillerne til å yte sitt aller beste i enhver kamp, og mot svakere motstand gir det manageren en annen utfordring. Som du sier, det ser ut til at Solskjær har lykkes i å gi spillerne tilbake troen på seg selv, og med det tror jeg han har funnet nøkkelen til dette. Det er vel ikke uvanlig at en ny manager har en viss fremgang helt i beynnelsen, men Solskjær er vel allerede forbi den fasen nå, og fremgangen synes å fortsette. Det er vel fortsatt for tidlig å si noe sikkert, men jeg tror dette kan bli moro fremover. Skjønt det gjenstår selvsagt å se hvordan Solskjær håndterer motgang, som jo kommer på et tidspunkt, men det vil tiden vise. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340