Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 des 18, 17:33

Kan ikke tro annet enn at når ManU kjøper spillere vil det være en større prosess enn at en midlertidig trener handler inn etter beste evne...? 

Synes dette er utrolig moro for norsk fotball generelt, uansett hvordan det går. 

Jeg kan vel heller ikke se at Solskjær fremstår som en kjempesterk kandidat for en så stor jobb, men på den annen side, det gjorde Mourihno, og det hjalp ham ikke. Hvis formelle kriterier, cv og erfaring var avgjørende så skulle Mourinho ha vært en kjempesuksess. 

Solskær kan komme inn med en annen ydmykhet og mer sympatisk innstilling, og har helt andre forutsetninger for å bli likt og respektert av spillerne. Han vil ha dyktige folk omkring seg, og har selv både som spiller og assistenttrener førstehånds kjennskap til hvordan Fergusson i sin tid gjorde tingene. Generelt har ikke Solskjær stor erfaring, men den spesifikke erfaring han har nettopp i ManU er kanskje akkurat den rette. 

Dessuten har Solskjær med all respekt litt mer erfaring nå enn da han ledet Cardiff. Samt, kanskje litt mindre respektfullt, hvilke muligheter hadde selv den beste manager for å lykkes med Cardiff den gang? Jeg vet ikke om det er riktig å dømme Solskjærs evner som manager i PL ut i fra den ene, kortvarige affære alene. 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340