Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 19 des 18, 22:06

Opprinnelig postet av Rey

Ingen reaksjoner på Solskjær?

Personlig kan jeg ikke fatte hva han skal gjøre der

Tar tid å summe seg vettu.

Jeg er vel egentlig enig - Solskjær har ikke noen manager-CV som tilsier at han er klar for en storklubb. Men akkurat nå virker det som mange rundt United setter pris på at en gammel helt som også kjenner klubben fra trenersiden (glem ikke at Solskjær også har vært ansatt i United) - og som et vikariat tror jeg ikke Solskjær er noe dårligere valg enn f. eks. Steve Bruce eller Mark Hughes.

Men jeg tror Solskjær må overgå alle forventninger for at vikariatet skal bli til en permanent ansettelse. Jeg tror at om avstanden til toppen holdes konstant ut sesongen og United gjør en god figur mot PSG, evt går langt i FA-cupen, så er man fornøyd. Men skal Solskjær være manager også i august, da tror jeg at i hvert fall to av følgende tre må skje:

  • United kommer tilbake i kampen om topp 4 før sesongen er over
  • Slår ut PSG i Champions League
  • Vinner FA-cupen
Skal mye til, med andre ord.
 
Når det er sagt: Guttungen i meg fryder seg og ingenting United-relatert ville glede meg mer enn om en gammel United-helt ledet laget til suksess.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340