Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 05 des 18, 11:19

Med påstått løpskapasitet og offensive ferdigheter med ball som fremhevede ferdigheter, høres Hagen ut som en type som kan utfylle Mælands egenskaper på en veldig god måte. Spent på å se ham i aksjon. 

I god gammel Football Manager-stil har jeg satt opp en startellever basert på de spillerne som per nå er under kontrakt. Håvard Åsheim signerte ny kontrakt i dag. Det virker som en type som matcher veldig godt med hvordan Høgmo jobber, noe som kom til syne i siste del av forrige sesong. Han går dermed rett inn på laget, som er satt opp i en smal 4-3-1-2 formasjon med Veteli som sentral offensiv midtbanespiller. 

Den åpenbare mangelen i laget er nok Getz som HB som tross ikke har prøvd seg så mye for førstelaget. Dette er nok en plass som kommer til å fylles opp av enten Filip eller eventuelt en ny back. 

                       Jenssen

Getz -Stray Molde - Nielsen - Begby

       Hagen - Mæland - Åsheim

                        Veteli

                  Nilsen - Sellin

Nå tviler jeg for så vidt på at det er slik Høgmo kommer til å sette opp laget, men tanken er spennende, både på grunn av mangel på vinger, men også fordi vi har mange spillere som spiller best sentralt i banen. Synes Veteli har vært litt malplassert både som spiss og som ving, og sentralt i midtbanen er det ikke plass til ham per nå. Håper han kan brukes i en lavere rolle sentralt bak spissen denne sesongen. En ny spiss bør også på plass, Nilsen og Sellin er for like. Vi har jo heller ikke vinger pr i dag, så om Høgmo skal spille 442 så bør vel dette inn så fort som mulig. Skulle han derimot gå for en smalere variant, som her, så må vi nok få på plass en midtbanespiller til, for Hagen-Mæland-Åsheim er ikke helt Xavi-Iniesta-Busquets. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340