Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 13 nov 18, 14:56

Fredriksstad Blad kjører en ganske tabloid overskrift: 

- Må signere minst 10 spillere

Leser man mer enn overskriften ser man jo fort at dette inkluderer fornyelse av utgående kontrakt med spillere i dagens tropp.

Ellers tviler jeg på at Rekdal blir, dessverre. Han spilte mye i år, allerede neste år bør han ha mulighet for like mye spilletid ett nivå lenger opp. Tror nok ikke vi skal forvente tålmodighet av en så lovende ikke-lokal spiller. Hadde vi rykket opp hadde han nok blitt med videre.

Det ble vel nevnt i kvaliktråden at det kunne være lurt å få inn en hurtigere midtstopper, som da vil erstatte Leko. Det kan nok være lurt, Leko og Nielsen blir veldig like spillertyper og Nielsen har levert på høyere nivå i år (vår suverent beste forsvarsspiller, vil jeg si).

Offensivt ønsker jeg meg minst mulig utskiftninger. Tim Nilsen er jeg godt fornøyd med, Veteli likeså, og jeg er ganske sikker på at Aalbu og Sellin har mer inne enn de har fått vist i høst.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340