Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 25 okt 18, 20:18

Det med å "ikke ha noe der å gjøre" er vanskelig å si noe presist om. Særlig når det er snakk om opp- og nedrykk mellom de øverste divisjonene.

Man kan godt si at med det FFK har levert i år, har vi ingenting i OBOS-ligaen å gjøre. Men vi har uansett fortsatt muligheten til å havne der, da vi tross alt har levert nest best resultater i vår avdeling i Postibutikk-ligaen. Dersom nå FFK var en liten amatørklubb (onde tunger vil ha det til at vi er en amatørklubb, men gi meg litt velvilje her) som aldri i verden ville kunne heve sin satsing videre ved et opprykk - da kunne en slik påstand ha noe for seg også for oss. Men som vi vet, nivåforskjellen mellom de beste 2. divisjonslagene og bunnen av 1. divisjon er ikke stor. Ser vi prestasjonene til de nyopprykkede lagene i OBOS fra år til år så varierer de mye. Noen blander seg inn i opprykksstriden, andre er akterutseilt i juni og nedrykksklare i august.

Jeg nekter å gå inn i kvaliken med en holdning om at det ente nøttær. Selv om sarpingene nå har blitt like oppesen og optimistiske som vi har likt å være, så trenger jo ikke vi bli like pessimistiske som myten vil ha det til at de er Cool

Det er surt at vi rotet bort førsteplassen når vi tross alt hadde den. Men sesongen er ikke slutt, opprykket har ikke gått i dass ennå, og ikke glem at om vi nå skulle ende opp med ny kamp mot Notodden så er det vår tur til å slå nedenfra denne gangen!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f