Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 23 okt 18, 08:37

Tja. Vi har jo per definisjon noe å gjøre i kvaliken når vi er nest best i avdelingen. Riktignok har vi ikke klart å prestere godt i 90 minutter i noen av toppkampene i år, men det virker nå snarere å være regelen enn unntaket i den forunderlige dyrehagen som kalles Postnord-ligaen. Jeg tror hverken Hødd, Egersund eller Kåffa er fantastisk gode fotballag og jeg er overbevist om at Raufoss er klart bedre enn alle disse.

Det som bekymrer meg, snarere enn vårt toppnivå i forhold til motstandernes nivå, er at flere av våre svakere prestasjoner i år har kommet når det virkelig gjaldt. De tre kampene mot Fram, Raufoss og Elverum nå i høst ødela for direkte opprykk. Hadde vi vunnet over Fram og klart uavgjort på Raufoss hadde vi toppet tabellen etter Elverum-kampen selv med tap. Men typisk nok kom sjansesløseri av en annen verden mot Fram mens hele byen snakket om Raufoss-kampen. Så kom en skuffende prestasjon mot Raufoss, før en totalkollaps mot Elverum. Deretter var det ctrl-alt-delete og grei seier mot to bunnlag.

Jeg må innrømme at om vi nå også presterer dårlig i kvalikkampene, så har Høgmo feilet nettopp på det jeg trodde en erfaren trener som ham skulle være bedre enn andre på - det å trykke på de rette mentale bryterne slik at laget presterer som best når det gjelder som mest.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f