Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 14 okt 18, 23:45

Opprinnelig postet av Tøfflus

FFK har igjen Grorud (B) og Alta (H). 

Raufoss har igjen: Fram Larvik (H) og Bærum (B). 

Grorud har igjen: FFK (H) og Mjølner (B). 

Så blir det altså "matchball" i kampen om 2. plassen for vår del i bortekampen mot Grorud. Uavgjort eller seier, og 2. plassen er i boks. Om vi vinner så er det kamp inn til siste runde om direkte opprykk. Men om det nå skulle bli Raufoss som går direkte opp kan vel ingen si det er ufortjent. De var best i innbyrdes oppgjør og har langt oftere enn oss vært overlegne mot svak motstand.

Noe jeg ikke tenkte over under dagens kamp er at vi faktisk sørget for at Stabæk 2 rykker ned. Siden Odd 2 og Nybergsund møtes i siste runde, vil ikke Stabæk 2 med sin svake målforskjell kunne passere begge.

Kampen mellom Nybergsund og Odd 2 kan bli en ren nedrykksfinale hvor vinneren berger plassen. Håper Nybergsund vinner så vi får disse hersens 2. lagene ned i tredjedivisjon. Det faktum at Stabæk 2 klarte uavgjort mot Raufoss tidligere i høst sier alt om den variable kvaliteten. (Selvsagt håper jeg aller mest at vi rykker opp og slipper å tenke på 2. lagenes rolle i 2. divisjon neste år).

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340